PostNL

certificatieschema

Tevredenheidsonderzoek

Beter worden

Wij willen graag van u weten hoe u over onze apotheek denkt en wat uw ervaringen met ons zijn. Is het eventuele telefonisch contact goed verlopen, is de bestelling vlot gekomen en klopte de factuur? Kortom wat doen we goed en waar kunnen we nog verbeteren?
DEEL 1 bestaat uit 7 vragen

Tegelijk willen we van de gelegenheid gebruik maken om u een aantal vragen te stellen over de homeopathische behandeling. We willen ook graag een indruk hebben van het effect op uw gezondheid en of u met eventuele vragen voldoende ondersteund bent.
DEEL 2 bestaat uit 9 vragen

Tenslotte willen we u nog een paar vragen over de vergoeding voorleggen en een afsluitende algemene vraag.
DEEL 3 bestaat uit 4 vragen


We zouden het daarom op prijs stellen als u de onderstaande vragen zou beantwoorden. Wanneer het u te veel tijd kost, kunt u na ieder onderdeel stoppen met invullen en eventueel één deel versturen.

U kunt het formulier ook uitprinten, invullen en daarna zonder postzegel naar ons opsturen: Antwoordnummer 1621, 1850 WB HEILOO

U kunt natuurlijk ook gewoon een e-mail sturen met uw vraag of opmerking (info@hahnemann.nl).

Hier kunt u het resultaat van de enquetes vanaf 2004 en meer recent inzien.

DEEL 1: Vragen over de levering

De bereikbaarheid van de apotheek is:




Indien u telefonisch contact heeft gehad met ons, hoe bent u te woord gestaan?





Indien u via e-mail contact met ons heeft gehad, hoe is uw vraag, verzoek of opmerking behandeld?





Was de levertijd van de middelen?

dag(en)
dag(en)
dag(en)

De staat waarin de middelen bij u zijn aangekomen was:




Staat er op onze site voldoende en de juiste informatie?



Was de factuur in orde en waren alle gegevens compleet:
Geboortedatum, gegevens voorschrijver, Z-Index-nummer?

Als u nu alvast wilt versturen zonder deel 2 en 3, vul dan uw gegevens in, zodat wij met u daarover contact kunnen opnemen, en klik op versturen.
Wilt u ook gebruik maken van deel 2 en/of 3, klik dan a.u.b. aan het einde van dit formulier pas op versturen.

Naam:
Adres:
Postcode:
Woonplaats:
Telefoonnummer:
Email-adres:
Factuurnummer (eventueel):

 

DEEL 2: Vragen over de homeopathische behandeling

Wist u de eerste keer, dat u een homeopathisch geneesmiddel kreeg, precies hoe u het moest innemen?



Heeft uw voorschrijver u voldoende geïnformeerd over wat u mag verwachten van het gebruik van een homeopathisch geneesmiddel?




Had u verwacht van de apotheek meer informatie te krijgen over het gebruik van de aan u voorgeschreven homeopathische middelen?




Heeft u het homeopathische geneesmiddel/cq. de hele behandeling u geholpen bij uw ziekte/klachten? Geeft u d.m.v. een percentage aan: 100% voor volledig, 0% voor helemaal niet:

Heeft u tijdens het gebruik van het homeopathisch geneesmiddel vragen gesteld aan de apotheek?


Hoe zijn die vragen beantwoord? (alleen als u de vorige vraag bevestigend heeft beantwoord)




Bent u tevreden over uw homeopathische voorschrijver?

Is er een reguliere behandeling aan vooraf gegaan?


Hoe tevreden bent u over die eventuele reguliere behandeling?

Waar gaat u de volgende keer heen als er weer klachten zijn?



Vul hier uw eventuele andere behandelaar in dan regulier/homeopathisch:

Als u nu alvast wilt versturen zonder deel 3, vul dan uw gegevens in, zodat wij met u daarover contact kunnen opnemen, en klik op versturen.
Wilt u ook gebruik maken van deel 3, klik dan a.u.b. aan het einde van dit formulier pas op verzenden.

 

DEEL 3: Algemene vragen en vragen over de vergoeding

In hoeverre werden de homeopathische geneesmiddelen vergoed door uw zorgverzekeraar?




In hoeverre werd de homeopathische behandeling vergoed door uw zorgverzekeraar?




Wie is uw zorgverzekeraar?

Bent u tevreden over uw zorgverzekeraar?

Hoe tevreden bent u over de gezondheidszorg in ons land?

Wat zou er volgens u moeten verbeteren?

U kunt nu uw bevindingen versturen.

 

Naar de webwinkel...