|
TevredenheidsonderzoekBeter wordenWij willen graag van u weten hoe u over onze apotheek denkt en wat uw ervaringen met ons zijn. Is het eventuele telefonisch contact goed verlopen, is de bestelling vlot gekomen en klopte de factuur? Kortom wat doen we goed en waar kunnen we nog verbeteren? Tegelijk willen we van de gelegenheid gebruik maken om u een aantal vragen te stellen over de homeopathische behandeling. We willen ook graag een indruk hebben van het effect op uw gezondheid en of u met eventuele vragen voldoende ondersteund bent. Tenslotte willen we u nog een paar vragen over de vergoeding voorleggen en een afsluitende algemene vraag.
U kunt het formulier ook uitprinten, invullen en daarna zonder postzegel naar ons opsturen: Antwoordnummer 1621, 1850 WB HEILOO U kunt natuurlijk ook gewoon een e-mail sturen met uw vraag of opmerking (info@hahnemann.nl). Hier kunt u het resultaat van de enquetes: vanaf 2004 t/m 2011 en meer recent (2015) inzien. De laatste enquête onder patiënten is uit 2021; de enquete onder patienten ervoor is uit 2017. |
|