|
Klachten over onze apotheekZie ook onze voorwaarden en vul eventueel ons enquête formulier in, ook kunt u een folder: "klachten over uw apotheek" aanvragen. 1. Probeer eerst het probleem met onze medewerkers te bespreken. U kunt contact opnemen met onze apotheker (Daan Krooshof) of onze logistiek manager (Chris Hurkmans). Als wij niet weten dat u ontevreden bent, kunnen wij ook niet proberen de klacht op te lossen. Voor ons is een klacht over onze apotheek vergelijkbaar met het optreden van ziekte: het is letterlijk een kans om beter te worden. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hieronder lezen wat u vervolgens kunt doen. U kunt ons bellen 072-5325373 of zie onder contact alle emailadressen. 2. U kunt uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenbemiddelaar 3. Geschillencommissie Openbare Apotheken Kosten: Gaat u naar de geschillencommissie? Daar zijn wel kosten aan verbonden. U vindt de tarieven op www.skge.nl. Wacht u niet te lang met het indienen van een klacht. Hoe langer u wacht, hoe lastiger het wordt om precies te achterhalen wat er is gebeurd. OVERIGE BELANGRIJKE CONTACTGEGEVENS: NPCF KNMP
|
|