|
Veelgestelde vragen
1. VOORSCHRIJVER: Jullie zoekfunctie werkt bij mij niet goed, wat moet ik doen?
Niet alle web browsers zijn geschikt om onze geavanceerde zoekfunctie ten volle te benutten. Vooral van Internet Explorer van Microsoft zijn nog enkele zeer verouderde versies in gebruik. Wij hebben ervoor gezorgd dat alle functies goed werken vanaf Internet Explorer versie 8 en hoger. Als u een lagere versie gebruikt dan werkt het niet of ten dele helaas.
De meeste andere browsers (Chrome, Fire fox, en Safari) werken wel goed. U kunt uw versie van Internet Explorer eenvoudig upgraden. Als u Windows XP of Windows Vista gebruikt is versie 8 van Internet Explorer de beste versie en met Windows 7 en 10 is versie 9 (en hoger) de best werkende versie.
Ga, als u uw browser geopend heeft naar: http://internet-explorer.nl.softonic.com/download
En volg daar de instructies om versie 8 van internet explorer te downloaden. Of zoek op die site naar internet explorer versie 9 voor Windows 7.
2. VOORSCHRIJVER: Wat is het voordeel van de zoekfunctie bij het elektronische voorschrift?
We hebben het voorschriftformulier sterk verbeterd met een geavanceerde zoekfunctie. En met medicatie bewaking! Ook is er nog maar 1 formulier nodig waarop u kunt kiezen voor de eigen praktijk of een compleet recept voor uw patient. U kunt kiezen om een nieuwe patient in te voeren of een bestaande patient (die bij ons al eerder is ingeschreven). Dit werkt veel sneller en overzichtelijker. De gegevens worden ook zoveel mogelijk gecomprimeerd weergegeven. U overziet dan in 1 oogopslag het hele voorschrift. Voorheen was dat veel minder compact en was het overzicht minder. Het grote voordeel is dat u gelijk alle beschikbare potenties van VSM ziet. Dat is bijzonder handig als het om de vergoeding door de zorgverzekering gaat. Verder weet u gelijk of er een waarschuwing bij het voorgescheven product is. Die wordt dan in het voorschrift weergegeven!
De zoekfunctie (invoeren homeopathie) geeft direct alle beschikbare namen van middelen (VSM is daar ook in opgenomen) en bij aanklikken ook alle beschikbare potenties die binnen 24-72 uur geleverd kunnen worden. Ook de prijs wordt weergegeven. De factuur wordt vanwege de veiligheid en privacy apart op een ander intern systeem gemaakt. Er zijn meer dan 3500 middelen beschikbaar en van ieder middel gemiddeld 16 potenties. Dat betekent, afgezien van de verschillende dispenseervormen en hoeveelheden, dat u gericht kunt kiezen uit 55.000 mogelijkheden. Er zijn gemiddeld 5 verpakkings vormen per gekozen potentie. Dus in totaal zijn er 275.000 mogelijke combinaties. Via de zoekfunctie werken gaat u en ons veel werk schelen. Doordat al een aantal afwegingen van te voren zijn gemaakt en wij daarover niet meer hoeven te bellen. Het hele (bestel)proces is daardoor sterk verbeterd.
Wilt u toch iest anders dan wij op dit moment beschikbaar hebben dan kan dat natuurlijk. Maar u heeft dan geen zicht op de levertijd en beschikbaarheid en ook geen medicatie bewaking. Dit is het middelste zoekveld (uitzondering invoeren)
In het rechter deel hebben we nu ook een zoekfucntie (invoeren overig) voor alle beschikbare vitamines en voedingssupplementen. Wij zijn benieuwd naar uw ervaringen. Ook hier hebben we de medicatiebewaking opgenomen en worden waarschuwingen weergegeven in het voorschrift!
3. VOORSCHRIJVER: Hoe kan ik als voorschrijver een account aanmaken?
Wanneer u de onderstaande stappen doorlopen hebt, kunt u voortaan via een veilige verbinding uw voorschriften aan ons doorgeven. U hoeft dan geen originele voorschriften meer na te sturen.
- Ga naar www.hahnemann.nl.
- Klik op de knop "voorschrijvers" links boven in de bruine balk.
- Klik op de blauwe tekst onder het kader "Heeft u nog geen inloggegevens, dan kunt u zich hier aanmelden.”
- Vul het formulier in. Het wachtwoord moet minimaal één cijfer bevatten. De derde positie van de AGB code moet een streepje zijn.
- Klik op de knop “aanmelden”.
- U ontvangt nu een e-mail op het e-mail adres dat u heeft ingevuld op het aanmeldingsformulier. In deze e-mail staat een bevestigingslink. Open de e-mail en klik op de link. Hiermee willen we voorkomen dat anderen dan uzelf uw account kunnen misbruiken.
- Ga weer naar www.hahnemann.nl en klik weer op de knop "voorschrijvers" links boven in de bruine balk.
- U kunt nu inloggen met uw e-mailadres en het net gekozen wachtwoord.
- Nadat u bent ingelogd kunt u kiezen voor Elektronsch recept en daar verder uw keuzes maken voor of levering aan de praktijk of directe levering aan de patient.
Dank voor uw medewerking.
4. VOORSCHRIJVER: Waar vind ik de VSM middelen?
Via de zoekfunctie in het elektronische receptformulier (invoeren homeopathie), vindt u niet alleen de Hahnemann apotheek middelen maar ook de middelen van VSM. Als u in het zoekveld bijvoordeeld Abrotanum aanklikt, ziet u eerst alle potenties van VSM (als die er zijn) en dan de beschikbare potenties van de Hahnemann apotheek. Dat ziet er zo uit:
Abrotanum
Categorie: Plantenrijk
Potenties en dispenseervormen:
VSM K granules: 6K
VSM LM granules:LM6 LM18
VSM D granules: D3 D4 D6 D12 D30
VSM D diluut: D3 D4 D6
VSM C granules: C12 C30
K granules: 6K 12K 30K 200K MK 10MK
LM granules: LM30
D granules: D1 D2 D3 D4 D6 D12 D30 D200
D diluut: D1 D2 D3 D4 D6 D12 D30 D200
C granules: C1 C2 C3 C4 C5 C6 C12 C15 C30
U hebt dus alles bij elkaar, eerst de VSM potenties en dan onze potenties. U kunt dus heel snel een keuze maken en weet gelijk of het voor vergoeding in aanmerking komt als VSM het heeft. NB Als u op een potentie klikt van de Hahnemann apotheek, die ook bij VSM beschikbaar is, dan krijgt u een waarschuwing daarvoor. Op die manier weten we dat u bewust voor een eigen bereiding kiest. Als het middel op vooraad staat dan is de potentie vet en cursief weergegeven zoals hier bij de LM6 en de D30.
Dat zijn allemaal grote voordelen. U hoeft niet meer te twijfelen of een verdunning beschikbaar is. Wij houden de ontwikkelingen m.b.t. de leverbaarheid van VSM middelen goed in de gaten. Iedere dag wordt ons assortiment en het assortiment van VSM aangepast (50 mutaties per dag). Bij VSM betekent dat voorlopig dat er steeds minder potenties beschikbaar zijn. Hier staat tegenover dat u bij de Hahnemann apotheek gelijk ziet of het middel wel in de gewenste potentie snel beschikbaar is. Zo niet, dan weet u ook dat het wat langer kan gaan duren. U kunt uw patient dus gelijk informeren.
U kunt bij "uitzondering invoeren" eventueel elk middel en elke potentie invoeren die u wilt. Wij zullen dan proberen dit middel zo snel mogelijk te leveren. U moet dan rekening houden met een levertijd van 5-10 werkdagen. In sommige gevallen zullen de artikelen vanuit het buitenland worden opgestuurd. NB bij zelf middel invoeren is er geen medicatie bewaking mogelijk.
5. VOORSCHRIJVER: Waar kan ik voedingssupplementen en energetica invoeren?
Als u in het elektronisch voorschrift formulier zit, kunt u " invoeren overig" aanklikken. Daar kunt u alles invoeren wat u nodig hebt. Deze zoekfunctie kunt u het beste gebruiken door eerst het merk in te vullen bv VSM of VOGEL en dan de naam van het middel. U kunt ook gelijk de naam van het product invullen als u dat precies weet, maar dan komen alle producten in beeld met die naam ook van andere merken.
Uiteraard kan de patient ook via onze webshop voedingssupplementen en energetica zelf bestellen. Ook daar kan gezocht worden naar de juiste naamgeving en verpakking op een vergelijkbaer manier. Voor de patient is het over het algemeen toch prettiger en duidelijker dat alles bij elkaar op 1 recept wordt vastgelegd.
NB In ons elektronisch voorschrift worden bij alle producten waar waarschuwingen voor zijn dit weergegeven in het uiteindelije voorschrift. Dit is erg handig vooral als u ook het elektronisch voorschrift in uw administratie opbergt.
6. VOORSCHRIJVER: Hoe werkt jullie Elektronisch Recept? Bekijk het youtube filmpje!
7. VOORSCHRIJVER: Hoe voer ik een REEKS in?
We hebben de mogelijkheid om een REEKS in te voeren. Indien een REEKS van 30K/200K/MK/10MK mogelijk is en in de praktijk ook wordt voorgeschreven, staat dat achter de 10MK aangegeven. U kunt dan het woord REEKS aanklikken.
We hebben ook de mogelijkheid om bij de MK een aangepaste reeks in te voeren. Bij de MK kunt u bij verpakkingen de REEKS 1g (12/30/200/M) invoeren. Dit komt veel minder voor en is in de praktijk alleen gebruikelijk als er geen volledige reeks t/m de 10MK beschikbaar is.
8. VOORSCHRIJVER: Hoe kan ik mijn wachtwoord en andere data automatisch laten aanvullen?
Ga in uw internet browser naar instellingen of het menu EXTRA.
bv Internet Explorer: ga naar Internetopties en vervolgens naar Inhoud
Daar staat het kopje Automatisch aanvullen. Klik op Instellingen en vink zonodig alle opties aan.
Met name de optie Vragen voordat wachtwoorden worden opgeslagen en Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren.
Klik vervolgens tweemaal op OK en het staat voortaan goed ingesteld.
Het grote voordeel is dat nu ook patient gegevens automatisch worden aangevuld!
9. VOORSCHRIJVER: Onverwachte storingen
Het komt af en toe voor dat het elektronisch voorschrift niet meer zo goed werkt als voorheen. Meestal betekent dit, dat er verbeteringen zijn doorgevoerd. Uw computer werkt dan nog met oude data die inmiddels al verbeterd zijn. Die oude data zijn dan vaak in het cache geheugen opgeslagen. Het is dus goed om af en toe de browsgeschiedenis te wissen. Hier een prima link per soort browser, wat u dan moet doen.
Wat soms direct helpt is om het cirkeltje links boven aan te klikken, dan wordt de website vernieuwd met de laatste data. Als dat niet werkt dan is er een toetscombinatie die u zeker verder helpt:
Windows CTRL + SHIFT + R
MAC CMD + SHIFT +R
NB Als dat niet direct helpt, bv met Internet Explorer als browser, dan eerst de browse geschiedenis wissen. En dan de bovenstaande knoppen gebruiken of links boven het herstel teken aan te klikken.
10. PATIENT: Ik heb een voorschrift van mijn arts/homeopaat gekregen en wat nu?
Er zijn in ons land 2 soorten homeopathische geneesmiddelen:
- De geregistreerde homeopathica
- De ongeregistreerde homeopathica
1. De meeste geregistreerde homeopathische geneesmiddelen zijn te koop als zogenaamde "handverkoop" artikelen. Hier is geen recept voor nodig en ze kunnen bij de drogist, reformwinkel en zelfs bij de supermarkt gekocht worden als daar een drogist aan verbonden is (UAD). Bijna alle verpakkingen van VSM Geneesmiddelen en A. Vogel vallen in deze categorie. Ook de firma HEEL heeft de nodige geregistreerde enkelvoudige homeopathica die hieronder vallen.
Als er dergelijke middelen voorgeschreven zijn kunt u ze eventueel ook via onze webwinkel bestellen, maar dan komen ze niet voor vergoeding in aanmerking. Vergoeden kan alleen als het via een recept gaat en als het om geregistreerde homeopathica gaat.
2. De ongeregistreerde homeopathische geneesmiddelen mogen alleen door de apotheek, n.a.v. een voorschrift, op naam van de patient gemaakt en verkocht worden.
Het is voor de meeste mensen erg lastig om te bepalen of de middelen die op het voorschrift staan wel of niet geregistreerd zijn.
Wij adviseren u om recepten altijd bij onze apotheek (niet via onze webwinkel) aan te bieden ook al zou het gaan om middelen die u als handverkoop artikelen bij de drogist zou kunnen aanschaffen.
We hebben hier een aantal redenen voor:
- Facturen van de apotheek kunnen worden ingediend bij uw zorgverzekeraar. In veel gevallen komen de geregistreerde homeopathische geneesmiddelen in aanmerking voor vergoeding mits u een aanvullende verzekering heeft.
- Voorschriften zijn vaak lastig te ontcijferen maar daar hebben onze apothekers assistentes de opleiding en ervaring voor. Het is immers belangrijk dat u de goede middelen in de juiste sterkte ontvangt.
U kunt uw originele voorschrift op een aantal manieren aanbieden:
Per post (het is verstanding om een kopie te bewaren).
Hahnemann Apotheek bv
Postbus 69
1850 AB Heiloo
Via de Fax: 072-53 25 375. We moeten u vragen of u, nadat u de middelen heeft ontvangen, alsnog het originele voorschrift wilt opsturen met de aantekening dat u de middelen al ontvangen heeft.
Via e-mail: recept@hahnemann.nl. Ook dan moeten we u vragen of u, nadat u de middelen heeft ontvangen, alsnog het originele voorschrift wilt opsturen met de aantekening dat u de middelen al ontvangen heeft.
In de regel heeft u de middelen binnen 2 of 3 werkdagen in huis. Uiteraard kunnen we uw bestelling ook naar een ander adres dan uw huisadres sturen wanneer u dat beter uitkomt.
Mocht u vragen hebben dan kunt op werkdagen bellen van 10:00-tot 17:00 met nummer: 072 - 53 25 373.
11. PATIENT: Hoeveel verzendkosten moet ik betalen als ik iets bestel?
Omdat bijna ieder voorschrift altijd veel administratie en uitzoekwerk betekent moeten we per bestelling order/administratie kosten in rekening brengen. Wij krijgen daarvoor geen aparte vergoeding van de zorgverzekeraars. Reguliere apotheken krijgen van de zorgverzekeraar een recept regel vergoeding. Alleen homeopathische geneesmiddelen zijn daarvan buitengesloten. In de order/administratie kosten zijn ook de verzendkosten verwerkt (een PostNL pakketzegel kost €8,45).
Wij rekenen €8,95 order/administratiekosten maar wanneer wij uw toestemming hebben ontvangen voor het uitvoeren van automatische incasso's, krijgt u hier €4,00,- korting op. KVHN leden betalen geen order/administratiekosten mits ze ons machtigen voor automatische incasso.
Wanneer een middel niet in ons land beschikbaar is en wij moeten het vanuit het buitenland naar u op laten sturen, zijn daar extra verzendkosten aan verbonden. Wij brengen daarvoor €5,00 in rekening (ook bij KVHN leden). De werkelijke kosten liggen tussen de €8,00 en de €12,50 maar wij nemen in veel gevallen een deel voor onze rekening.
In de praktijk hebben meer dan 75% van de patienten van de Hahnemann apotheek ons gemachtigd voor automatsiche incasso. We zijn daar erg blij mee en dankzij dat grote vertrouwen kunnen we al vele jaren de order/administratie kosten op hetzelfde niveau houden ondanks alle gestegen kosten.
Onder de kop Bestellen vindt u een machtigings formulier bij Patient met recept.
12. PATIENT: Kan ik ook telefonisch bestellen?
Als u geen voorschrift heeft:
Voor ons kost een telefonische bestelling veel extra tijd. U helpt ons enorm door zo veel mogelijk schriftelijk te bestellen. Natuurlijk kan dat ook per email: recept@hahnemann.nl
In onze webwinkel (knop voor de webwinkel zit rechtsboven in het scherm) kunt u ruim 55.000 artikelen bestellen waar geen recept voor nodig is. Mocht u hier geen gebruik van kunnen maken of als er iets onduidelijk is, kunt u ons bereiken via 072-53 25 373. Wij zijn het beste te bereiken op werkdagen van 9:00-13:00 en van 14:00-17:00.
Als u wel een voorschrift heeft:
U kunt uw originele voorschrift op een aantal manieren aanbieden:
Per post (het is verstanding om een kopie te bewaren).
De Hahnemann Apotheek BV
De Krommert 14
1851 ZE Heiloo
Via e-mail: recept@hahnemann.nl. Ook dan moeten we u vragen of u, nadat u de middelen heeft ontvangen, alsnog het originele voorschrift wilt opsturen met de aantekening dat u de middelen al ontvangen heeft.
In de regel heeft u de middelen binnen 2 of 3 werkdagen in huis. Uiteraard kunnen we uw bestelling ook naar een ander adres dan uw huisadres sturen wanneer u dat beter uitkomt.
13. PATIENT: Voor welke klacht(en) is het voorgeschreven homeopathische middel?
Dat is meestal geen eenvoudige vraag omdat een middel zelden voor maar één klacht wordt voorgeschreven. Vaak gaat het om een aantal samenhangende klachten. U kunt deze vraag het beste aan uw behandelaar(ster) stellen.
Wij hebben van ruim 600 middelen patientinformatie teksten opgenomen die mogelijk een antwoord op uw vraag kunnen geven. Zie het kader "patientinformatie" rechts op deze pagina. Helaas mogen we sinds oktober 2012 deze teksten niet meer publiekelijk beschikbaar stellen. U kunt ze wel bij ons aanvragen als u de naam van het middel in de alfabetische opstelling ziet staan. Wij sturen het u dan toe. Voorwaarde is wel dat u voor dat middel een voorschrift heeft.
Komt u er niet uit dan zoeken we voor u in de homeopathische literatuur of wij misschien de gevraagde informatie kunnen vinden.
14. PATIENT: Hoe werkt een homeopathisch middel?
In de rubriek "Visie", rechts op onze home pagina, kunt u over dit soort vragen de nodige informatie vinden. Ook kunt u op werkingsmechanisme klikken. Kijkt u ook eens naar onze "links" onder het kopje "informatie". U kunt daar belangrijke websites met informatie vinden. Leerzaam is ook het hoofdstuk over het onderzoek in de homeopathie.
15. PATIENT: Kan ik een voorschrift voor homeopathische middelen ook bij mijn eigen apotheek aanbieden?
Dat kan alleen voor de geregistreerde homeopathica. Door de wisselende verkrijgbaarheid van met name VSM homeopathica kan daar verwarring over bestaan. Ook als uw eigen apotheek zou aangeven dat het voorgeschreven middel niet meer in de handel is, bestaat er altijd nog de mogelijkheid dat wij het wel op voorraad hebben of het speciaal voor u kunnen maken. In de praktijk is het daarom handiger en sneller om het recept direct aan onze apotheek aan te bieden.
16. PATIENT: Wat doe ik met mijn homeopathische geneesmiddelen als ze niet meer nodig zijn of verlopen zijn?
In principe verwerken wij als apotheek alle retour en vervallen homeopathische geneesmiddelen precies hetzelfde als reguliere geneesmiddelen in iedere gewone apotheek. Iedere apotheek heeft een speciale afvalton voor geneesmiddelen die apart vernietigd worden. Dat wordt steeds kostbaarder. Omdat homeopathisiche geneesmiddelen over het algemeen volkomen veilig zijn voor het milieu kan de verwerking ook anders zijn.
Wij scheiden bij de afvalverwerking van homeopathische geneesmiddelen het glas en plastic en karton, dat apart wordt aangeboden aan de normale afvalverwerking. Indien de inhoud een ethanolische oplossing is vanaf de D6 (en hoger) verzamelen we die inhoud ook apart omdat we dat ook weer gescheiden aanleveren voor de ethanolvernietiging. De overige inhoud wordt aangeleverd als chemisch afval bij de daarvoor bestemde afvalverwerkings adressen.
U kunt alle homeopathische geneesmiddelen vanaf de D6 of C3 als volkomen velig voor het milieu beschouwen. En dus op dezelfde manier verwerken als hierboven aangegeven door het glas en plastic en karton gescheiden aan te leveren evenals de inhoud. Voor alle overige homeopathische geneesmiddelen en voedingssupplementen raden we aan dat bij uw apotheek of bij ons aan te leveren voor de reguliere geneesmiddel afvalverwerking.
Mocht u twijfelen neem dan even contact met ons op!
17. PATIENT: Vragen over werking en potenties.
Veel voorkomende vragen over potenties en werking
In de rubriek "Visie", rechts op onze home pagina, kunt u over dit soort vragen de nodige informatie vinden. Ook kunt u op werkingsmechanisme klikken. Kijkt u ook eens naar onze "links" onder het kopje "informatie". U kunt daar belangrijke websites met informatie vinden. Leerzaam is ook het hoofdstuk over het onderzoek in de homeopathie.
Hieronder een paar van die vragen in het kort:
- Wat werkt nou sterker een hoge potentie of een lage potentie?
Dit blijft een lastige vraag die niet eenvoudig is te beantwoorden. Het hangt namelijk af van de gevoeligheid van de patient en of het om oude klachten gaat of om recente klachten. Over het algemeen worden hogere potenties vooral gebruikt bij langer bestaande klachten en lagere potenties bij recentere klachten. Door de potentie te verhogen wordt over het algemeen de werking niet sterker maar wel specifieker. Ook kan het voorkomen dat hogere potenties wat langer nawerken, vooral omdat ze op langer bestaande problemen inwerken. Zie ook onder werkingsmechanisme.
- Wat is een M potentie?
De M staat voor het getal 1000. Dat betekent dus dat het gaat om een potentie die 1000x is gepotentieerd. Over het algemeen wordt een M potentie gelezen asl een MK potentie. Dat wil zeggen 1000x gepotentieerd volgens de eenglasmethode. Zelden wordt met de M de MC bedoeld wat betekent dat er 1000x volgens de meerglasmethode is gepotentieerd.
- Werken C potenties sterker dan D potenties of K potenties?
De verschillende potentieersystemen zijn vooral op grond van traditie ontstaan. Uit wetenschappelijk onderzoek kan niet geconcludeerd worden dat er een verschil in sterkte van de werking is. Het is dus vooral een kwestie van persoonlijke voorkeur, traditie en ervaring.
- Worden alle C potenties via verwrijven gemaakt?
Nee, integendeel. Bijna alle potenties (of het nu C, D of K potenties zijn) worden via potentieren van de vloeibare potenties bereid. Alleen als de grondstof onoplosbaar is worden de eerste potentieringen (meestal t/m de C3 of D6) gedaan via verwrijven.
Er zijn wel binnen de homeopathie stromingen die voordeel zien van alleen via verwrijven potentieren. Maar dit is net zoals hierboven beschreven meer een kwestsie van ervaring en persoonlijke voorkeur.
- Kan ik Schüssler zouten ook in diluut krijgen of korrels?
Het bijzondere van de Schussler zouten is juist dat ze via verwrijven tot stand komen. Het gaat alleen om de D6 en de D12. Daarom zijn de Schussler zouten normaal gesproken alleen verkrijgbaar in de tablet vorm. Maar het gaat om dezelfde grondstoffen die in de homeopathie worden gebruikt. Dus als die grondstof gepotentieerd wordt en als druppelvorm (diluut) wordt afgeleverd dan heet dat geen Schussler zout meer, hoewel het wel dezelfde potentie kan zijn en ook dezelfde uitwerking kan hebben.
- Mijn zoontje heeft het hele buisje opgegeten wat moet ik doen?
Uiteraard altijd even contact opnemen met de voorscrhijver. Maar gelukkig hoeft u niet bang te zijn dat bv de maag moet worden leeg gepompt, omdat in de homeopathie nooit schadelijke concentraties van stoffen worden gebruikt. De homeopathische korrels bestaan voor 100% uit suiker. En over het algemeen bevat een buisje slechts 4g korrels. Zou het om druppels gaan dan is daar zeker een risico, omdat de druppels alcohol bevatten. Maar over het algemeen worden aan kinderen alleen korrels voorgeschreven. Zie ook onze algemene patientinformatie.
18. PATIENT: De website ziet er vreemd uit, anders dan normaal
NB De website is zeer waarschijnlijk vernieuwd of verbeterd en uw PC werkt nog met de oude cache data.
Dit kan het beste verholpen worden als volgt;
WINDOWS tegelijk de volgende toetsen indrukken CTRL + SHIFT + R
MAC CMD + SHIFT + R
NB Als dat niet direct helpt, bv met Internet Explorer als browser, dan eerst de browse geschiedenis wissen. En dan de bovenstaande knoppen gebruiken of links boven het herstel teken aan te klikken.
|
|